Regresní terapie může být cestou pro každého

Trápí vás fobie, vaše zlozvyky, neustupující bolesti nebo psychické potíže? Toto všechno jsou problémy, se kterými vám klasická medicína většinou nepomůže. Existuje naštěstí několik alternativních cest, po kterých se můžete vydat. Velmi oblíbenou metodou je takzvaná regresní terapie, pomocí které se můžete dostat až k samotnému centru vašich problémů. Jakmile se dozvíte přesný důvod, budete moci s problémem mnohem lépe naložit, přijmout jej, uvědomit si ho a očistit ho. To vše může vést k definitivnímu odstranění vašich potíží.muž bez tváře

Místo teorie vás zajisté zajímají hlavně nějaké příklady a zkušenosti z terapeutické praxe. Těch je mnoho, vybrali jsme alespoň pár zajímavých příběhů, které vám pomohou nastínit, jak regresní terapie může pomoci.

Kristýna zatočila s panickou agarofobií
Dvaceti devítiletá Kristýna trpěla panickou agarofobií, klasická medikace nebyla účinná. Během dvou sezení došlo k nalezení jádra problému a jeho odstranění. Dívka byla ve svém minulém životě uvězněna ve vězení, kde zažívala pocity strachu, bezmoci, úzkosti a tak podobně, zkrátka pocity, které ji trápili v rámci agarofobie. Po nalezení jádra problému a jeho pročištění je Kristýna bez příznaků nemoci.

Eva překonala svůj strach se stísněných míst
Paní Eva trpěla panickou fobií ze stísněných prostor. Díky profesionálně vedené regresní terapii bylo zjištěno, že příčina se opět nachází v jejím minulém životě. Eva byla zavírána tyranem do temné kobky, ve které ji pozoroval. Po uvědomění si celé situace, vybavení nepříjemných vzpomínek a následném očištění došlo k vymizení fobie.žena na mušce

Markéta se zbavila pravidelných migrén
Třiatřicetiletá Markéta trpěla na silné migrény, které se objevovali každý týden. Pomocí terapeuta si vybavila svůj příchod na svět, kdy byla její hlava a oblast krku a ramen velmi stlačována a stísněna, díky nepříliš jednoduchému porodu. Po pročištění události se již migrény neobjevili.